kraf101v1-1 kraf101v1-1
120
BLOG

Krzyk w sprawie tajnej instrukcji MF

kraf101v1-1 kraf101v1-1 Gospodarka Obserwuj notkę 0

Ludziska!

Chyba jacyś ONI - hochsztaplerzy i złodzieje, robią specjalnie wam wodę z mózgu, żeby uwalić jedną z niewielu rzeczy dobrych jakie powstały we łbach urzędników zatrudnionych przez najbardziej kretyński rząd jaki nam się przytrafił i jakoś nie możemy go zmienić – bo albo nam się nie chce, albo głos mamy nieważny.

O co w tym chodzi ….. Mają się nie pieprzyć z kontrolami dla samej kontroli i gnębienia ludzi kontrolą. Mają poprawnie typować podejrzane biznesy i tam szukać nadużyć i ściągać kasę. Jak wytypują źle, to mają szybko skończyć kontrole, iść sobie i szukać gdzie indziej przewał, złodziei i kasy dla skarbu państwa.

W firmie mi kiedyś UKS siedział i przez ½ roku papierki przeglądał. Ja byłem wściekły, a na koniec, kontrolerzy powiedzieli, że też byli wściekli, bo już po trzech dniach wiedzieli, że firma jest czysta i nie ma co wąchać. Ale kazali im przepatrzeć wszystkie papiery za cały okres kontrolny, to musieli męczyć mnie i całą firmę tyle czasu. Ta instrukcja ma właśnie to zmienić i jak jacyś pożyteczni idioci tego nie uwalą, to będzie jedno z niewielu pożytecznych dokonań (może nawet nazwać to reformą) tego szkodniczego rządu.

Oczywiście takiej zmiany, najbardziej obawiają się różne misiaki .....  że UeSy mają przestać gnębić zwykłych ludzi, a na poważnie zająć się tylko podejżanymi.

http://wpolityce.pl/gospodarka/235006-urzedniku-nie-sciagnales-wystarczajaco-duzo-z-obywatela-stracisz-prace-tak-wynika-z-notatki-ministerstwa-finansow

kraf101v1-1
O mnie kraf101v1-1

Mam już 3 bany: 1. Andrzej Celiński 2. Andrzejmat 3. Ford Prefect No oczywiście Salonowe Ukrycie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Gospodarka