kraf101v1-1 kraf101v1-1
153
BLOG

Jakie źródło - Jakie medium - Taki nius.

kraf101v1-1 kraf101v1-1 Rozmaitości Obserwuj notkę 2

 Znak czasu czy co? Zaglądnąłem na stronę "Gówno Prawda", a tam:

 

'Sklejałem modele', 'oglądałem skrzydła'. Eksperci Macierewicza skompromitowali się w prokuraturze

 

 

Zaglądnąłem na Salon24 i co?

I nic !

Wygląda na to, że już nikomu nie chce się zajmować rewelacjami badaczy pasty do butów. A może to kwestia wiarygodności tego medium ? Naród mądrzeje, czy co ?

A może dajmy czas fizykowi z licecencją lub wystażowanemu inżynierowi na wnikliwszy ogląd sparwy i jej wyświetlenie na S24.

kraf101v1-1
O mnie kraf101v1-1

Mam już 3 bany: 1. Andrzej Celiński 2. Andrzejmat 3. Ford Prefect No oczywiście Salonowe Ukrycie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości