kraf101v1-1 kraf101v1-1
87
BLOG

Czerska infekcja. Chyba już wszyscy jesteśmy ofiarami.

kraf101v1-1 kraf101v1-1 Rozmaitości Obserwuj notkę 0

 Po przeczytaniu komentarzy - tu na Salonie24 - dotyczących obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego oraz ocen i opinii na temat nieprzystojnych dźwięków wydawanych przez lud stolicy.

Po przeczytaniu napisanych przez myślących samodzielnie i niezależnych blogerów, analiz i ocen zachowania ludu jakie miało miejsce na cmentarzu, podczas uroczystości na których byłem. Gotów już byłem przyjąć za uzasadnione konkluzje blogerów, że „nie tędy droga”, „nie czas, nie miejsce”, „ to okazanie zacietrzewienia i braku kultury” czy „to uchybienie godności poległych”.

Jednak jadąc dziś do pracy, jedną z główniejszych arterii stolicy, nazwanej ku czci jakiejś bojówki zbrojnej kolaborującej z najeźdzcą, okupantem i sprawcą gigantycznych zbrodni, wystąpiły u mnie jakieś majaki. Ostatkiem sił umysłowych obezwładnianych toksynami jakiejś wirusowej infekcji, umysłowi udało się wyprodukować pytanie.

Czy nieprzystojne dźwięki wydawane przez lud, do władzy, w ogóle mogą świadczyć o nieprzystojności ludu, czy raczej może tylko i wyłącznie o nieprzystojności władzy?

To pytanie i próba jego przemyślenia, może nie odnosi się wprost do komentowanych wydarzeń ale, może świadczyć, że wszyscy komentatorzy analizujący wydarzenia podczas zetknięcia się władzy z ludem są już zainfekowani zidentyfikowanym w tytule wirusem.

 

kraf101v1-1
O mnie kraf101v1-1

Mam już 3 bany: 1. Andrzej Celiński 2. Andrzejmat 3. Ford Prefect No oczywiście Salonowe Ukrycie.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości